Prowadzone zajęcia dydaktyczne

Harmonogram na semestr zimowy roku akademickiego 2020/2021

red. Piotr Jankowski-Mihułowicz

UWAGA: 4 rok EiT - semestr skrócony do 10 tygodni.

HARMONOGRAM SEMESTRU ZIMOWEGO R.AK. 2020/2021 DLA STUDENTÓW SIÓDMYCH SEMESTRÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I STOPNIA WEII

Semestr zimowy trwa od 01.10.2020 r. do 10.01.2021 r., w tym:

  • zajęcia dydaktyczne od 05.10.2020 r. do 11.12.2020 r.;
  • zimowa sesja egzaminacyjna zasadnicza od 14.12.2020 r. do 22.12.2020 r.;
  • przerwa świąteczna zimowa od 23.12.2020 r. do 03.01.2021 r.;
  • zimowa sesja poprawkowa od 04.01.2020 r. do 10.01.2021 r.

OBRONY PRAC DYPLOMOWYCH:

Ze względu na fakt, że do rekrutacji na drugi stopień studiów niezbędny będzie dyplom studiów pierwszego stopnia, obrony prac dyplomowych inżynierskich muszą się odbyć do połowy stycznia 2021 r. W związku z tym praca dyplomowa inżynierska powinna być gotowa na koniec listopada 2020 r.

OGÓLNE ZASADY DO REALIZACJI ZAJĘĆ

Dzięki przynależności PRz do konsorcjum PIONIER i uczestnictwu w projektach PLATON i MAN-HA, pracownicy oraz studenci mają możliwość korzystania z usług chmurowych, w tym m. in. z pakietu Microsoft Office 365 (także z Teams) oraz z aplikacji i maszyn wirtualnych. UWAGA: każdy student modułu wcześniej musi mieć założone konto dla tych usług. Przy jego zakładaniu należy podać wszystkie dane, w tym imię i nazwisko, numer albumu. Szczegółowe informacje zawarto na stronie: https://usk.prz.edu.pl/uslugi/uslugi-chmurowe-pionier. Usługi chmurowe w sieci PIONIER dostępne są pod adresem: https://cloud.pionier.net.pl/.

Wykłady i laboratoria będą się przede wszystkim odbywać jako zdalne spotkania zorganizowane w Microsoft Teams, do których należy dołączać (w terminie z rozkładu) pod dedykowanym linkiem, jaki zostanie przekazany w e-mailu z systemu USOS przed pierwszymi zajęciami organizacyjnymi.

Projekt i inne sprawy można konsultować za pomocą korespondencji kierowanej na adres e-mail: pjanko@prz.edu.pl. Istnieje także możliwość prowadzenia konsultacji w postaci spotkania na Teams, ale po wcześniejszym umówieniu terminu za pomocą korespondencji e-mailowej.

UWAGA: przed pierwszym wejściem na udostępniony link modułu do MS Teams, każdy student musi dołączyć do zespołu poprzez wykonanie następujących czynności:

  • uruchomienie aplikacji MS Teams;
  • w sekcji Zespoły przycisk „Dołącz do zespołu lub utwórz nowy”;
  • w sekcji „Dołącz do zespołu, wpisując kod” podać unikalny kod dla modułu, który zostanie przekazany w e-mailu z systemu USOS przed pierwszymi zajęciami organizacyjnymi.

Moduły prowadzone w bieżącym semestrze:

AiPFR - anteny i propagacja fal radiowych (laboratorium A74) - materiały do pobrania

a74_aipfr.jpg

UPK - urządzenia peryferyjne komputerów (laboratorium A74) - materiały do pobrania

a74_upk.jpg

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję